mércores, 20 de marzo de 2024

Programación con Scratch. 1º ESO. Curso 2023-2024

Durante a 3ª avaliación traballaremos os contidos de programación con Scratch.

Introdución a Scratch

Actualmente está dispoñible a versión Web de Scratch 3.0, similar en apariencia ao aplicativo mBlock que se utiliza para programar os robots Mbot Ranger e mBot de Makeblock.

Se queredes rexistrarvos na versión en liña, o primeiro paso a realizar é entrar na páxina de Scratch e rexistrarse (utilizade o voso correo @ieschp.com), de seguido se mostra un vídeo co proceso a seguir (Rexistro na páxina de Scratch):


Pero, podes usar a versión de Scratch 3.0 que está instalada nos ordenadores EDIXGAL, accede ao menú Aplicativos-Programación e selecciona o programa Scratux.

Ao entrar en Scratch, se premes na opción Titoriais da páxina de Scratch, poderás velos. Podes comezar co denominado Primeiros pasos e comprobar o sinxelo que é programar con Scratch.

No seguinte vídeo podes observar como seguir as instruccións do titorial Primeiros pasos (aínda que o vídeo está en Inglés, este pode subtitularse) (Como seguir as instrucións dun titorial en Scratch):

Agora que xa viches o sinxelo que é crear un programa con Scratch 3.0 seguindo as instrucións dun titorial, podemos continuar a aprender algo máis da programación con Scratch.

Imos a comezar realizando programas baseados nos seguintes titoriais, que podes atopar na páxina de Scratch:
  1. Anima un nome.
  2. Anima personaxes.
  3. Crea unha historia.
  4. Crea un xogo de persecución.
Introduce as modificacións que desexes aos sinxelos exemplos indicados e proba a complicalos (podes engadir bloques de programa que non se explican no titorial e facer os programas tan longos como desexes), ademais para a realización dos teus programas se solicitará que mires algún outro titorial.

A continuación tes un exemplo de progama de Scratch, publicado e compartido (como incrustado nesta entrada do blogue):

De seguido tes un pdf, sobre a programación en xeral e sobre Scratch en particular: Programación.pdf.

No seguinte vídeo podes observar o proceso de fabricación dun microprocesador:

Tamén tes o arquivo coa actividade Representación da información nun ordenador: Introdución á programación.pdf, que realizaremos como actividade inicial do contido de informática.

Para ampliar información sobre os ordenadores, podes premer na ligazón aos seguintes pdf's:

Ningún comentario:

Publicar un comentario