Durante a 3ª avaliación traballaremos os contidos de programación con Scratch.
Introdución a Scratch
Actualmente está dispoñible a versión Web de Scratch 3.0, similar en apariencia ao aplicativo mBlock que se utiliza para programar os robots Mbot Ranger e mBot de Makeblock.Se queredes rexistrarvos na versión en liña, o primeiro paso a realizar é entrar na páxina de Scratch e rexistrarse (utilizade o voso correo @ieschp.com), de seguido se mostra un vídeo co proceso a seguir (Rexistro na páxina de Scratch):
Pero, podes usar a versión de Scratch 3.0 que está instalada nos ordenadores EDIXGAL, accede ao menú Aplicativos-Programación e selecciona o programa Scratux.
Ao entrar en Scratch, se premes na opción Titoriais da páxina de Scratch, poderás velos. Podes comezar co denominado Primeiros pasos e comprobar o sinxelo que é programar con Scratch.
No seguinte vídeo podes observar como seguir as instruccións do titorial Primeiros pasos (aínda que o vídeo está en Inglés, este pode subtitularse) (Como seguir as instrucións dun titorial en Scratch):
Agora que xa viches o sinxelo que é crear un programa con Scratch 3.0 seguindo as instrucións dun titorial, podemos continuar a aprender algo máis da programación con Scratch.
Imos a comezar realizando programas baseados nos seguintes titoriais, que podes atopar na páxina de Scratch:
Introduce as modificacións que desexes aos sinxelos exemplos indicados e proba a complicalos (podes engadir bloques de programa que non se explican no titorial e facer os programas tan longos como desexes), ademais para a realización dos teus programas se solicitará que mires algún outro titorial.
No seguinte vídeo podes observar como seguir as instruccións do titorial Primeiros pasos (aínda que o vídeo está en Inglés, este pode subtitularse) (Como seguir as instrucións dun titorial en Scratch):
Agora que xa viches o sinxelo que é crear un programa con Scratch 3.0 seguindo as instrucións dun titorial, podemos continuar a aprender algo máis da programación con Scratch.
Imos a comezar realizando programas baseados nos seguintes titoriais, que podes atopar na páxina de Scratch:
Introduce as modificacións que desexes aos sinxelos exemplos indicados e proba a complicalos (podes engadir bloques de programa que non se explican no titorial e facer os programas tan longos como desexes), ademais para a realización dos teus programas se solicitará que mires algún outro titorial.
A continuación tes un exemplo de progama de Scratch, publicado e compartido (como incrustado nesta entrada do blogue):
No seguinte vídeo podes observar o proceso de fabricación dun microprocesador:
Tamén tes o arquivo coa actividade Representación da información nun ordenador: Introdución á programación.pdf, que realizaremos como actividade inicial do contido de informática.
Para ampliar información sobre os ordenadores, podes premer na ligazón aos seguintes pdf's:
Ningún comentario:
Publicar un comentario